اعتراض معلمان به کتاب ریاضی شمم ابتدایی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

-->-->-->-->-->--> **
-->-->-->


***-->-->-->-->-->-->****

-->-->-->

كد موسيقي براي وبلاگ

وی ادامه داد: کتاب ریاضی ششم ابتدایی 8 فصل دارد که 4 فصل آن به پایه‌های چهارم و پنجم ابتدایی برمی‌گردد و موضوع جدیدی نیست بلکه گفتیم تکمیل، تثبیت و تعمیق پنج دوره قبل تحصیلی در کتاب درسی صورت گیرد.حاجی‌بابایی اضافه کرد: آنچه در کتاب ریاضی باعث شده است که سخت به نظر آید، این است که یک مقدار درس‌ها عملیاتی شده و باید کار استدلالی و فکری کرد.وی به آموزش‌های معلمان پایه ششم ابتدایی اشاره کرد و افزود: تمام تلاشمان را انجام دادیم که برای تمام معلمان دوره بگذاریم و یک بسته آموزشی هم ارائه دهیم و هرچه دوره بیشتری برگزار کنیم، قطعاً بهتر است.
 

* آموزشگاه‌ها میلیون‌ها جلد کتاب‌ جانبی ششم تولید کردند
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نظام جدید آموزشی برای اولین سال اجرا شد و کتب درسی ششم ابتدایی جدید‌التألیف است، گفت: برخی کارهای حاشیه‌ای را قبول ندارم؛ بیش از کتاب‌های ششم، حل‌المسائل برای این کتاب‌ها چاپ شده است و آموزشگاه‌ها میلیاردها‌ و ده‌ها میلیارد خرج کردند.

وی افزود: بسته آموزشی را ارائه دادیم و علاوه بر آن ده‌ها آموزشگاه و پژوهشگاه میلیون‌ها جلد کتاب تولید کردند، پس امکانات کم نیست و هر کسی اراده کند که هرجا مشکلی را حل کند، می‌تواند اما اصل مشکل به این بر می‌گردد که سال اول تألیف کتب درسی ششم ابتدایی بوده است.

حاجی‌بابایی به جمع‌بندی کلی از کتاب‌های جدیدالتألیف دوم و ششم ابتدایی می‌پردازد و می‌گوید: در کل از نظر ما کار موفقی بود.

نظر شما چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 


ریاضیـــــــــــــــات ملکه علوم ...
ما را در سایت ریاضیـــــــــــــــات ملکه علوم دنبال می کنید

برچسب : اعتراض معلمان"پاسخ وزیر, نویسنده : شهین مختاری shahin91 بازدید : 585 تاريخ : پنجشنبه 5 بهمن 1391 ساعت: 18:52